Branding: Teori, modeller, analyse (Ebog, epub, drm, Dansk) af Heidi Hansen

Branding: Teori, modeller, analyse (Ebog, epub, drm, Dansk)

Af: Heidi Hansen


Forlag: Samfundslitteratur

  • Type: Ebog
  • Format: epub, drm
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788759316979
  • Udgivelsesdato: 13-08-2012
  • Sideantal: 403 Sider
  • Filtype: epub
  • Filversion: 2.0
  • Filformat: Reflowable
  • Filstørrelse: 6291 KB
  • Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Kort beskrivelse
En introduktion til branding og de mest centrale emner som bl.a. storytelling, co-branding, celebrity branding, place branding, brand personlighed, employer branding og online branding.
PRIS
386,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.

Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:

- brandarkitektur - corporate branding - storytelling - storytelling som ledelsesværktøj - co-branding - celebrity branding - brandpersonlighed - oplevelsesbaseret branding - place branding - online branding - employer branding - brand equity - brandets byggeklodser.

Denne grundbog er skrevet til studerende på videregående uddannelser, især til bachelorniveau. Den er samtidig både læseværdig og relevant for mange praktikere, der arbejder med kommunikation, marketing, salg og branding.

Læsernes anmeldelser (0)