Consumer Perceptions and Food (Bog, Hardback, Engelsk)

Consumer Perceptions and Food

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

consumer decision making, promoting behaviour change), factors influencing consumers’ food and meal choices, confidence in the safety of food, perception of health-related messages and food laws and regulations, sustainable and responsible consumer behaviour (e.g.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Verlag, Singapore
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2024 ed.
Udgivelsesdato 24-10-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 46 Illustrations, color; 18 Illustrations, black and white
Fagredaktør Diana Bogueva
Originalsprog Singapore
Sideantal 755
Indbinding Hardback
Forlag Springer Verlag, Singapore
Sideoplysninger 755 pages, 46 Illustrations, color; 18 Illustrations, black and white
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9789819778690