Corporate and Organizational Identities: Integrating Strategy, Marketing, Communicati... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Corporate and Organizational Identities: Integrating Strategy, Marketing, Communication and Organizational Perspective (Bog, Paperback / softback, Engelsk)


  • Forlag: Taylor & Francis Ltd
  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780415282055
  • Udgivelsesdato: 18-07-2002
  • Første udgivelsesår: 2002
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 222
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sideoplysninger: 222 pages
  • Mål: 234 x 156

Bemærk: Kan ikke leveres før jul

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder
  • Returret frem til d. 31.1.2024

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Using a five-facet framework, this book furthers understanding about collective identities by bringing together contributions from various management disciplines.

Læsernes anmeldelser (0)