Cross-Cultural Aspects of Tourism and Hospitality: A Services Marketing and Managemen... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Cross-Cultural Aspects of Tourism and Hospitality: A Services Marketing and Management Perspective (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Af: Erdogan Koc


Forlag: Taylor & Francis Ltd

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780367860745
  • Udgivelsesdato: 04-09-2020
  • Første udgivelsesår: 2020
  • Illustrationer: 91 Tables, black and white; 15 Line drawings, black and white; 15 Illustrations, black and white
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 354
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sideoplysninger: 354 pages, 91 Tables, black and white; 15 Line drawings, black and white; 15 Illustrations, black an
  • Mål: 174 x 245 x 32
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

This is the first textbook to offer students a guide to the influence of culture on service providers as well as its influence on customers, affecting both the supply and demand sides of the industry - organisational behaviour and human resource management, and marketing and consumer behaviour.

Læsernes anmeldelser (0)