Branding 2. udgave: teori, modeller, analyse (Bog, Paperback, Dansk) af Heidi Hansen

Branding 2. udgave: teori, modeller, analyse (Bog, Paperback, Dansk)

Af: Heidi Hansen


Nedsat pris! Branding 2. udgave: teori, modeller, analyse

Forlag: Samfundslitteratur

  • Type: Bog
  • Format: Paperback
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788759323953
  • Udgave: 2. (15-08-2016)
  • Oplag: 3. (01-08-2020)
  • Første udgivelsesår: 2016
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 475
  • Indbinding: Paperback
  • Mål og vægt: B: 174mm, H: 244mm, D: 30mm, Vægt: 910g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

FÅS I NYERE UDGAVE, BENYT SBN 9788759329757


Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.


Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:


  •  brandarkitektur
  •  corporate branding
  •  storytelling
  • storytelling som ledelsesværktøj
  • co-branding
  • celebrity branding
  • brandpersonlighed
  • oplevelsesbaseret branding
  • place branding
  • online branding
  • employer branding
  • brand equity
  • brandets byggeklodser

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)