Det digitale trip (Bog, Paperback, Dansk)

Af: Hannah Lund


  • Forlag: Bloody Amateurs
  • Format: Paperback
  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788797040638
  • Udgave: 1. (12-08-2019)
  • Oplag: 500. (12-08-2019)
  • Første udgivelsesår: 2019
  • Originaltitel: Det Digitale Trip
  • Omslagsgrafiker: Le Lyhne Fischer
  • Omslagsillustrator: Le Lyhne Fischer
  • Illustrator: Le Lyhne Fischer
  • Fagredaktør: Hannah Lund
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 128
  • Indbinding: Paperback
  • Mål og vægt: B: 125mm, H: 200mm, D: 10mm, Vægt: 213g

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

Beskrivelse

Det Digitale trip

Kan man inden for markedsføring skabe en effektiv model, der balancerer strategien og mantraet med data og digitale eksekveringer?

Hvordan er det at lave fundamentalt om på 18 års profitabel og succesrig virksomhed – når din viden og din mavefornemmelse siger dig, at det er på tide at lære noget nyt?

Det satte Hans Henrik Goth og Niels Tholsdorf sig for at finde ud af på deres helt egen måde.
De solgte deres reklamebureau, købte et gammelt folkevognsrugbrød og kørte ud i Danmark for at finde svaret. På opdagelse hos over 100 små og mellemstore virksomheder, der alle er midt i en digital transformation.

Tag et trip med Goth og Tholsdorf i samtaler om deres oplevelser og konklusioner fra de mange besøg, krydret med 10 solide erhvervslederes uforbeholdne meninger.

Anmeldelser (0)