English from a Marketing Perspective: Get Ahead (Part 1) (Bog, Hæftet, Engelsk)


Nedsat pris!
Forlag: Øknom
Format: Hæftet
Sprog: Engelsk
Sideantal: 115
Dato for udgivelse: 23-11-2008
Udgivelse: 2. udgave, 2008.
Nr. i serien: Bind: Part 1,
Redaktion: Maria Mellemgaard
Medforfattere: Mai-Britt Fennefoss Nielsen, Anette Lind
ISBN-13: 9788774148562
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Anvendelighed: Til brug for undervisningen i fagene engelsk A og afsætning A på hhx
År for denne udgave: 2008
Første udgivelsesår: 2008
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 2
Oplag: 1

Levering : 5 - 10 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

  = Emner
  = Sektioner
  = Kategorier
  = Kampagner

Beskrivelse

Part 1 indeholder en kombination af afsætningsterorier, autentiske artikler fra engelsksprogede tidsskrifter samt øvelser. Part 1 indeholder  emner som: Segmenting the Consumers Market, Age Subcultures, Target Marketing, The Development within Retailing, The Organisation of Redetail Outlets, E-tailing, Consumers Buying Behaviour og What is Strategic Planning. Bogen kan anbefales til de erhvervsgymnasiale uddannelser og lægger op til tværfagligt samarbejde. Part 1 er fulgt op af samme titel med en  Part 2.

Anmeldelser (0)