Introduktion til markedsføring på sociale medier: Facebook og LinkedIn (Bog, Hæftet, Dansk) af Kenneth Dosanjh

Introduktion til markedsføring på sociale medier: Facebook og LinkedIn (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm, Alberte Hall


Nedsat pris! Introduktion til markedsføring på sociale medier: Facebook og LinkedIn

Forlag: Gyldendal

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788741278360
  • Udgave: 1. (27-07-2020)
  • Oplag: 2. (08-04-2022)
  • Første udgivelsesår: 2020
  • Tegnet af: Lymi DTP-service
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 208
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 174mm, H: 242mm, D: 11mm, Vægt: 376g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.

Bogen indeholder blandt andet:

de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring principperne for influencer-markedsføring metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.

Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Læsernes anmeldelser (0)