Kommunikation og salgskanaler (Bog, Hardback, Dansk)

Forfattere: Ole E. Andersen, Poul K. Faarup


Nedsat pris! Kommunikation og salgskanaler
Forlag: Gyldendal
Format: Hardback
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788702308624
Udgave: 1. (10-09-2020)
Oplag: 1. (10-09-2020)
Originalsprog: Dansk
Sideantal: 272
Indbinding: Hardback
Mål og vægt: B: 174mm, H: 240mm, D: 18mm, Vægt: 675g

Levering : 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

  = Emner
  = Sektioner
  = Kategorier
  = Kampagner

Beskrivelse

Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere digitaliseret verden.

Salgskanaler er valget af de steder, hvor kunden kan købe dit produkt eller serviceydelse, men det handler også i bredere forstand om distribution (place) i marketing-mixet. Bogen beskriver udviklingen i forskellige salgskanaler (fysisk og online) og analyserer distributionsstrategier for BtC og BtB markeder. Et særskilt kapitel omhandler online som salgskanal, herunder fordele og ulemper ved e-handel

Bogen henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på f.eks. CBS, SDU, Århus Universitet og AUC og til korte videregående uddannelser som Markedsføringsøkonom og serviceøkonom. Den vil også være anvendelig på professionsbacheloruddannelser som grundbog i markedskommunikation samt på kurser og videreuddannelse inden for kommunikation.

Anmeldelser (0)