Kundeservice på nettet: få højere kundetilfredshed og reducer omkostningerne (Bog, Limryg, Dansk)

Af: Jacob Lego Boye


Nedsat pris!
Forlag: Eget forlag
Format: Limryg
Sprog: Dansk
Sideantal: 271
Dato for udgivelse: 27-8-2012
Udgivelse: 1. udgave, 2012.
ISBN-13: 9788799541805
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
År for denne udgave: 2012
Første udgivelsesår: 2012
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 2

Levering: 5 - 10 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

  = Emner
  = Sektioner
  = Kategorier
  = Kampagner

Beskrivelse

Bogen viser, hvad der helt konkret skal til for at lykkes med at sikre en god kundeserfice på nettet. Det er en forudsætning for at kunne matche konkurrencernes omkostningsniveau og kundernes forventninger i fremtiden. Og da det tager lang tid, skal rejsen starte nu!
Bogen viser både hvordan man kan værdisætte og rapportere på værdien af online service og hvordan der kan arbejdes systematisk med at øge performance. Det gennemgås også, hvordan der skal sikres den rette understøttelse fra IT og fra kundeservice.
Der udover gennemgås en række af de muligheder, der er for at yde kundeservice på nettet rent teknisk, herunder ex. brug af video, chat, sociale medier og apps til mobiler.
Der er masser af cases, herunder bl.a. med Danske Bank og Flügger.

Anmeldelser (0)