Markedsføringsretten (Bog, Indbundet, Dansk)

Markedsføringsretten (Bog, Indbundet, Dansk)


Forlag: Ex Tuto

  • Type: Bog
  • Format: Indbundet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788742000069
  • Sideantal: 688
  • Dato for udgivelse: 6-9-2017
  • Udgivelse: 3. udgave, 2017.
  • Medforfattere: Peter Møgelvang-Hansen, Thomas Riis, Jan Trzaskowski
  • År for denne udgave: 2017
  • Første udgivelsesår: Ukendt
  • Originalsprog: Dansk
  • Udgave: 3
  • Oplag: 0
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Markedsføringsretten er en samlet fremstilling af de regler, der sætter grænserne for virksomheders markedsføring, herunder anvendelse af varemærker og andre forretningskendetegn. Bogen inddrager den unionsretlige regulering, herunder retspraksis fra EU-Domstolen og forhold vedrørende markedsføring i EU’s indre marked.


Bogens udførlige behandling af den almindelige del af markedsføringsretten suppleres i bogens specielle del med kapitler om særlige markedsføringsretlige emner som fx direkte markedsføring, produktefterligninger, produkt- og mediespecifikke markedsføringsregler, samt særlige problemstillinger ved brug af internettet.


Fremstillingen er tilrettelagt ud fra en problemorienteret tilgang til emnefeltet og adskiller sig fra lignende fremstillinger ved bl.a. en systematisk behandling af hele kendetegnsretten, herunder varemærker og domænenavne – og ikke blot den kendetegnsretlige generalklausul i markedsføringslovens § 22.

Læsernes anmeldelser (0)