Markedskommunikation - videregående uddannelser (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Henrik Lindberg


Nedsat pris! Markedskommunikation - videregående uddannelser
  • Forlag: Gyldendal
  • Format: Hæftet
  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788776756598
  • Udgave: 1. (29-04-2009)
  • Oplag: 4. (04-02-2016)
  • Første udgivelsesår: 2009
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 432
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 173mm, H: 240mm, D: 24mm, Vægt: 920g
Formater / udgaver
413,30 kr

Status: Mangler pt.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

  = Emner
  = Sektioner
  = Kategorier
  = Kampagner

Beskrivelse

I januar 2021 udgiver Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg bogen Tværmedial markedskommunikation, der erstatter denne bog. Læs mere og køb bogen her: https://hansreitzel.dk/soeg/tvarmedial-markedskommunikation-bog-52470-9788741278094

"...en ordentlig og systematisk gennemgang af, hvordan du kan kommunikere med dine kunder..."

Lars Kolind, kolindkuren.dk

Denne lærebog henvender sig primært til faget markedskommunikation, der indgår i markedsføringsøkonom-uddannelsen, men vil også kunne læses med udbytte på andre uddannelser inden for kommunikation og markedsføring.

Bogen kan også læses af personer, som arbejder med markedskommunikation i det daglige og bruges som nøgle til fornyet indsigt på området. Bogen opfylder et ønske om en opdateret, sammenhængende, praksisnær og teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab med et facit, men et dynamisk fagområde i forløbet fra strategi til kampagne.

I bogen gennemgås en række centrale begreber, teorier og modeller. De belyses med aktuelle cases, eksempler og fortolkninger af kommunikative overvejelser. Det forsøger bogen at indfange med ny viden om:

• Teorien bag markedskommunikation • Internationalt fokus i markedskommunikationen

• Kommunikationsstrategi og kreativ strategi

• Interessenter, målgruppevalg og segmentering

• Integreret markedskommunikation

• Medievalg, mediestrategi og effektmålinger

• Interaktivitet, nye medier og medproducerende modtagere

• Fremtidsforskning og fremtidsperspektiver.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download, links og PowerPoint-præsentationer.

Forfatterens hjemmeside finder du her.

Anmeldelser (0)