Metode: til markedsføring og service (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfattere: Per Bergfors, Poul K. Faarup, Jeanette Thomsen


Nedsat pris! Metode: til markedsføring og service
Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788741267241
Udgave: 1. (21-08-2017)
Oplag: 1. (21-08-2017)
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 200
Originalsprog: Dansk
Formater / udgaver
217,50 kr
239,30 kr

Status : Mangler pt.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

  = Emner
  = Sektioner
  = Kategorier
  = Kampagner

Beskrivelse

Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering.

Læs to nye kapitler om projektskrivning og digitale metoder her

Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet – i en opgave eller i en virksomhed.

Bogen gennemgår grundlæggende metodiske begreber, problemerkendelse og -formulering, informationsindsamling, markedsanalyse, analyseprocessen og undersøgelsesdesign, kvantitative og kvalitative analyser, bearbejdning af data, økonomi, opfølgning og feedback samt analysetyper.

Lærebogen er rettet mod de merkantile uddannelser, fx markedsføringsøkonom og serviceøkonom.

Anmeldelser (0)