Moderne markedsføring - cases og opgaver (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen, Lotte Hyldgaard Smidt


Nedsat pris! Moderne markedsføring - cases og opgaver
  • Forlag: Gyldendal
  • Format: Hæftet
  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788741277196
  • Udgave: 2. (05-08-2019)
  • Oplag: 1. (05-08-2019)
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 202
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 172mm, H: 242mm, D: 16mm, Vægt: 410g
Formater / udgaver
174,00 kr

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

Beskrivelse

Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.

Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi • Målsætninger, målgrupper og positionering • Marketing-mix 1 (produkt, pris, place) • Marketing-mix 2 (promotion) • Evaluering/kontrol af effekt

Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).

Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.

Anmeldelser (0)