Programmering i praksis: Didaktiske design og læringspotentialer i grundskolen (Bog, Paperback, Dansk)

Af: Malene Erkmann og Eva Petropouleas


Forlag: Dafolo
Format: Paperback
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788771605068
Udgave: 1. (28-02-2017)
Oplag: 1. (28-02-2017)
Første udgivelsesår: 2017
Serie: Undervisning og læring i praksis
Indbinding: Paperback
Sideantal: 138
Originalsprog: Dansk

Levering : 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

  = Emner
  = Sektioner
  = Kategorier
  = Kampagner

Beskrivelse

En håndsrækning til at inddrage programmering meningsfuldt i grundskolen! Verden er blevet digitaliseret. Alle steder omkring os holder sensorer øje med vores blodtryk, tilbagelagte kilometer og skraldespanden, vi er lige ved at bakke ind i. Data samles i en stadig større strøm omkring os og behandles af algoritmer, der sender informationer videre til vores telefon, vores bil eller ud på nettet. Den, der kender koderne, har adgang til flere informationer om os, end vi selv har overblik over. Koderne er blevet et nyt sprog, som alle er afhængige af, men kun få mestrer. Der er derfor mange grunde til, at der også i folkeskolen er en stigende interesse for kodning og programmering.

Anmeldelser (0)