Tag ansvar for kundeoplevelsen: Sådan arbejder du med Customer Experience Management og Servicedesign i praksis (Bog, Paperback, Dansk)

Af: Ian Wisler-Poulsen


Nedsat pris! Tag ansvar for kundeoplevelsen: Sådan arbejder du med Customer Experience Management og Servicedesign i praksis
  • Forlag: Wislers Forlag
  • Format: Paperback
  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788799993956
  • Udgave: 1. (01-03-2021)
  • Oplag: 1. (01-03-2021)
  • Første udgivelsesår: 2021
  • Serie: 1. udgave, 1. oplag
  • Originaltitel: Tag ansvar for kundeoplevelsen
  • Omslagsgrafiker: Ian Wisler-Poulsen
  • Omslagsillustrator: Ian Wisler-Poulsen
  • Forord af': Ian Wisler-Poulsen
  • Illustrator: Sarah Lund Morrison
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 288
  • Indbinding: Paperback
  • Mål og vægt: B: 179mm, H: 240mm, D: 18mm, Vægt: 706g

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

  = Emner
  = Sektioner
  = Kategorier
  = Kampagner

Beskrivelse

Bogen er til dig og den virksomhed, der vil vinde kampen om kunderne. Uanset om du står i fronten, er leder eller længere inde i organisationen. Bogen er til dig, der vil sikre, at kunderne kommer igen, og at de fortæller fantastiske historier om det, de har oplevet i din virksomhed, til deres venner og kolleger.


Bogen er delt ind i 3 sektioner: HVORFOR, HVAD og HVORDAN. I HVORFOR kan du læse om vigtigheden af kundeoplevelser. Der bliver dykket ned i 6 typer af udbytte – blandt andet bedre økonomi, ambassadøreffekt og trivsel i virksomheden. I HVAD kan du læse om fagligheden, om service sammensat af ydelser og oplevelser, om rationelle og emotionelle oplevelser, og om at have kunden i centrum. HVORDAN er delt ind i 3 undersektioner: Ledere, virksomheden og medarbejdere. Hver sektion handler om, hvordan arbejdet konkret skal gribes an. Bogen er skrevet i et letlæseligt sprog, og indholdet er suppleret med gode eksempler, udtalelser fra eksperter og rammende citater.


Anmeldelser (0)