Teamsamarbejde: Professionelle læringsfællesskaber og bedre møder (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfattere: Søs Rask Andresen, Nanna Paarup

Forlag: Dansk Psykologisk Forlag A/S
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788771585421
Udgave: 1. (09-11-2016)
Oplag: 3. (20-01-2020)
Første udgivelsesår: 2016
Serie: VÆRKTØJER TIL KLASSELEDELSE
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 248
Omslagsgrafiker: Louises design/Louise Glargaard Perlmutter
Illustrator: Annette Carlsen, Jonas Prip Thorsen
Originalsprog: Dansk

Levering : 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Teamsamarbejde - Professionelle læringsfællesskaber og bedre møder er til lærere, team og uddannelsesinstitutioner, der er optaget af at udvikle teamsamarbejdet og styrke den professionelle praksis med fokus på elevernes læring. Det er et kollektivt ansvar at sørge for, at alle børn og unge lærer mest muligt.
Bogen er en støtte til de team, der har ambitionen om at sætte endnu mere fokus på elevernes læring. Den er også en procesguide til at bevæge sig fra det nyetablerede team til det højtydende professionelle læringsfællesskab gennem viden om teamets fem faser for udvikling. Bogen rummer en række værktøjer og øvelser til at udvikle skolens teamsamarbejde som et professionelt læringsfællesskab.
Bogen giver dig
• baggrunden for, hvorfor vi i endnu højere grad end tidligere skal samarbejde og udvikle de professionelle læringsfællesskaber
• viden om de fem faser i teamets udvikling
• værktøjer og veje til at udvikle teamet fra første møde til teamets opløsning
• anledning til at reflektere over jeres samarbejde i hverdagen – og styrke det.
Teamsamarbejde - Professionelle læringsfællesskaber og bedre møder er til pædagoger, lærere og undervisere. Den er relevant for team både i grundskolen og på ungdomsuddannelser og indeholder også et særligt afsnit for ledere.
Bogen indgår i serien VÆRKTØJER TIL KLASSELEDELSE, som tilbyder værktøjer, der umiddelbart kan implementeres i den daglige undervisning og i jeres samarbejde for at styrke den professionelle praksis på skoler og uddannelsesinstitutioner.

Anmeldelser (0)