Uddannelse og skriftsprogsvanskeligheder: Grundbog i lektiologisk pædagogik (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfattere: Anne Leth Pedersen, Kirsten Margrethe Hjorth, Bertil Norman Andersen, Erik Arendal, Helle Bundgaard Svendsen, Katrine Hammer Bønnerup, Ruth M.E. Feil, Louise Kold-Petersen, Elisabeth Kolstrup, Laura Kongskov, Jane Kruse Andersen, Line Leth Jørgensen, Pia Hildebrand Møller, Margrethe Mørch, Karen Kjær Odgaard, Karen Kjær Vad Odgaard, Mette Wittorff Schmidt, Stine Skou Nielsen, Tina S. Tøgersen, Helle Vestergaard


Nedsat pris! Uddannelse og skriftsprogsvanskeligheder: Grundbog i lektiologisk pædagogik
  • Forlag: Gyldendal
  • Format: Hæftet
  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788741277790
  • Udgave: 2. (02-09-2019)
  • Oplag: 1. (02-09-2019)
  • Fagredaktør: Anne Leth Pedersen, Kirsten Margrethe Hjorth
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 508
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 173mm, H: 242mm, D: 33mm, Vægt: 847g
Formater / udgaver
456,80 kr

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

  = Emner
  = Sektioner
  = Kategorier
  = Kampagner

Beskrivelse

Dette er en lærebog i lektiologisk pædagogik. Lektiologisk pædagogik er rettet mod personer, der har specifikke vanskeligheder med skriftsproget, dvs. børn, unge og voksne med dysleksi, dyskalkuli og anden sproglig og kulturel baggrund. Denne bog indeholder et righoldigt eksempelmateriale, som illustrerer de principper for dialog og strategiafprøvning, der er kernen i lektiologisk pædagogik.

Uddannelse og skriftsprogsvanskeligheder henvender sig til institutioner, som uddanner vejledere og undervisere, fx professionshøjskoler, kursusvirksomheder og universiteter. Den henvender sig også til udøvende praktikere som fx læsevejledere, specialundervisere, læsekonsulenter, studievejledere og undervisere.

Forfatterne arbejder alle med elever og/eller studerende med skriftsprogsvanskeligheder på forskellige niveauer i uddannelsessystemet.

Anmeldelser (0)