Der er kun én chef - kunden: Danske Banks kurs ud af krisen (Ebog, epub, Dansk) af Tomas Lykke

Der er kun én chef - kunden: Danske Banks kurs ud af krisen (Ebog, epub, Dansk)

Af: Tomas Lykke


Forlag: Gyldendal

  • Type: Ebog
  • Format: epub
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788702210941
  • Udgivelsesdato: 14-11-2016
  • Udgiver: Gyldendal Business
  • Sideantal: 232 Sider
  • Filtype: epub
  • Filversion: 101B
  • Filformat: Reflowable
  • Filstørrelse: 6126 KB
  • Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
PRIS
75,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.

Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.

Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.

Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.

Læsernes anmeldelser (0)