Developing Strategic Marketing Plans That Really Work: A Toolkit for Public Libraries (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Developing Strategic Marketing Plans That Really Work: A Toolkit for Public Libraries (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Af: Terry Kendrick


Forlag: Facet Publishing

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9781856045483
  • Udgivelsesdato: 18-07-2006
  • Første udgivelsesår: 2006
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 240
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Facet Publishing
  • Sideoplysninger: 240 pages
  • Mål: 156 x 233 x 14
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Many government and other reports stress the need to get public libraries back into the lives of potential users, and this requires significant marketing effort on the part of the libraries. This book de-mystifies the marketing planning process and sets it in the context of modern public library services.

Læsernes anmeldelser (0)