10 digitale strategier - Den sociale virksomhed: Kommunikation, samarbejde og videndeling gennem sociale medier Forstør

10 digitale strategier - Den sociale virksomhed: Kommunikation, samarbejde og videndeling gennem sociale medier (e-bog, epub)

Af: Tim Frank Andersen

Forlag: Gyldendal
Format: epub
Sprog: Dansk
Dato for udgivelse: 2014-01-15
Udgivelse: Edition 1
Udgiver: Gyldendal
ISBN-13: 9788702159233
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 1681 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable

Inden for 10 minutter på e-mail

16,50 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Vi ser klare tegn på, at sociale medier trænger ind i alle dele afvirksomheden og i stigende grad spiller en rolle på en række andre felter. Det kan være kundeservice, roduktudvikling, marketing, intern dialog, uddannelse og videndeling, rekruttering, CSR.

Vi står over for et radikalt magtskifte, hvor den bevidste forbruger får stadig større betydning, og hvor der altid er en åben kanal at tale gennem.og salg. Når det er tilfældet, taler vi om “den sociale virksomhed”. Virksomhederne er nødt til at adressere dette i både deres forretnings- og marketingplaner.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

10 digitale strategier - Den sociale virksomhed: Kommunikation, samarbejde og videndeling gennem sociale medier

10 digitale strategier - Den sociale virksomhed: Kommunikation, samarbejde og videndeling gennem sociale medier