10 digitale strategier - Digitale produktfordele: The Internet of Things Forstør

10 digitale strategier - Digitale produktfordele: The Internet of Things (e-bog, epub)

Af: Tim Frank Andersen

Forlag: Gyldendal
Format: epub
Sprog: Dansk
Dato for udgivelse: 2014-01-15
Udgivelse: Edition 1
Udgiver: Gyldendal
ISBN-13: 9788702159158
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 2175 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable

Inden for 10 minutter på e-mail

41,25 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Digitale produktfordele øger værdien af et produkt – hvis det bliver grebet rigtigt an. Derfor skal du være opmærksom på det, når du lægger din digitale strategi.

Ofte er de digitale produktfordele nemmere og billigere at udvikle end den fysiske del af produktet. Samtidig udgør det en ny innovationsdimension,der skaber en rækkenye muligheder for at forbedre et eksisterende produkt. Når fysiske produkter kobles
op til digitale platforme og går fra at være “dumme” til at være “smarte”, så sker der spændende og vigtige ting.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

10 digitale strategier - Digitale produktfordele: The Internet of Things

10 digitale strategier - Digitale produktfordele: The Internet of Things