10 digitale strategier Forstør

10 digitale strategier (e-bog, epub)

Af: Tim Frank Andersen

Forlag: Gyldendal
Format: epub
Sprog: Dansk
Dato for udgivelse: 2013-11-15
Udgivelse: Edition 1
Udgiver: Gyldendal
ISBN-13: 9788702150414
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 18651 KB
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub

Inden for 10 minutter på e-mail

Formater / udgaver

Hæftet
116,25 kr
epub
68,75 kr

68,75 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Verden er ved at blive digital. Hvad med din forretning?

Ingen virksomheder kan længere sige sig fri for at blive påvirket af den stigende digitalisering. Det påvirker forretningsmodeller, konkurrencekraft, IT-infrastruktur, arbejdsmetoder, salgskanaler og marketing. Derfor bør digitaliseringen være en del af alle virksomheders strategiarbejde.

Smartphones og tablets er ved at ændre den måde, vi kommunikerer på, og ikke mindst den måde, vi køber ting og tjenesteydelser på. Det er derfor afgørende at have overblik over, hvad det betyder for vores produkter, og hvilke muligheder det indebærer.

I 10 digitale strategier præsenteres ti temaer, der har fundamental strategisk betydning for virksomheder lige nu, og som bør være på netop din agenda. Hvilken betydning har det lige nu og på længere sigt, og hvordan gør du? Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre. Bogen rundes af med en model for, hvordan man griber det digitale strategiarbejde an, så det er lige til at gå i gang med.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

10 digitale strategier

10 digitale strategier