10 gode råd om innovationsledelse: Få mere ud af de kreative processer Forstør

10 gode råd om innovationsledelse: Få mere ud af de kreative processer (e-bog, epub)

Af: Thea Mikkelsen

Forlag: Dansk Psykologisk Forlag A/S
Format: epub
Sprog: Dansk
Sideantal: 224
Dato for udgivelse: 2014-06-03
ISBN-13: 9788771580488
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 1562 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable
Arbejdet med innovation består af både rationelle og fantasibårne processer og kræver derfor en særlig form for ledelse, som denne bog sætter fokus på.

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

Formater / udgaver

Hæftet
173,15 kr
epub
207,95 kr

207,95 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Innovation er kreative udviklingsprocesser, der fører frem til et værdiskabende resultat. Arbejdet med innovation består af både rationelle og fantasibårne processer og kræver derfor en særlig form for ledelse, som denne bog fokuserer på: - Hvordan får du andre til at udvikle gode ideer og følge de innovative mål, du har sat? - Hvordan leder og fordeler du arbejdet, så de konkrete og de fantasibårne dele af innovationsarbejdet spiller sammen og fører til det bedste mulige resultat? - Hvordan bevarer du som leder kontakten til din egen vision, dine faglige ambitioner og den lystfyldte, legende kreativitet, som meningsfuld innovation bygger på? Bogen er bygget op som 10 gode råd - et for hvert kapitel. De gode råd illustreres med cases og uddybes ved hjælp af psykologiske og ledelsesteoretiske pointer. Hvert kapitel foreslår en konkret metode, du kan bruge i din egen praksis, og afsluttes med et par spørgsmål, du som innovationsleder med fordel kan stille dig selv.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

10 gode råd om innovationsledelse: Få mere ud af de kreative processer

10 gode råd om innovationsledelse: Få mere ud af de kreative processer

Arbejdet med innovation består af både rationelle og fantasibårne processer og kræver derfor en særlig form for ledelse, som denne bog sætter fokus på.