Adfærdspsykologi i markedsføringen: - myten om den rationelle forbruger Forstør

Adfærdspsykologi i markedsføringen: - myten om den rationelle forbruger (e-bog, pdf, drm)

Af: Jakob Rachmanski

Forlag: Forlaget VITA
Format: pdf, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 185
Dato for udgivelse: 2016-09-13
Illustrator: Relevans og Graphic Aid
Redaktion: Rikke Finland, Jette Solvig Brødbæk
Bearbejdning: Inge Bente Madsen
Medforfattere: Jakob Rachmanski, Morten Lorentzen, Lasse Hinke
ISBN-13: 9788799838868
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 11665 KB
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 277
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf
Hvordan kan det være, at det føles bedre at vinde kampen om bronzemedaljen end at tabe i finalen? Hvorfor er det lettere at fravælge en stor oplevelse, der er gratis, frem for en mindre oplevelse, du har betalt penge for? Hvad får os til at...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

192,50 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hvordan kan det være, at det føles bedre at vinde kampen om bronzemedaljen end at tabe i finalen? Hvorfor er det lettere at fravælge en stor oplevelse, der er gratis, frem for en mindre oplevelse, du har betalt penge for? Hvad får os til at træffe visse valg og se bort fra andre? Forbrugeradfærd handler om mennesker, hvis valg ofte er drevet af følelser og irrationelle faktorer. Faktorer, der påvirker deres adfærd i en bestemt retning, og som ikke altid er hensigtsmæssige. Anvendelsen af adfærdspsykologi inden for markedsføring handler i høj grad om at få mennesker til at agere på bestemte måder. Men det handler i lige så høj grad om, hvordan du får mennesker til at handle i overensstemmelse med deres egne intentioner. Ved at forstå din målgruppes psykologi, kan du kommunikere til dem på måder, der gør det lettere for dem at leve op til det, som de egentlig gerne vil. Når du forstår baggrunden for forbrugernes adfærd, kan du påvirke dem til at handle, som du gerne vil. Det handler denne E-bog om.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Adfærdspsykologi i markedsføringen: - myten om den rationelle forbruger

Adfærdspsykologi i markedsføringen: - myten om den rationelle forbruger

Hvordan kan det være, at det føles bedre at vinde kampen om bronzemedaljen end at tabe i finalen? Hvorfor er det lettere at fravælge en stor oplevelse, der er gratis, frem for en mindre oplevelse, du har betalt penge for? Hvad får os til at...