404 - Siden blev ikke fundet

Der er 1 fejl

  1. Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

« Tilbage

Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet


Åh nej!
Denne side er ikke længere tilgængelig. Varen, som engang kunne købes her, er fjernet fra vores katalog. Informationen, som du ser her på siden, er en del af vores produktarkiv og er blot en hyldest til den vare, der engang var.


Men vent ...
Vi har heldigvis gemt lidt info, før produktet blev slettet. Du kan stadig finde links til fx forfatter, leverandør, kategorier og serier, samt andet som denne vare har været en del af. Vi håber, at det kan hjælpe dig med at finde en anden udgave af varen eller måske et alternativ.

Din guide til chatbots: Balladen om bots (Ebog, epub, Dansk)

Forfatter(e): Ditte Wolff-Jacobsen


Forlag: SAXO Publish

  • Type: Ebog
  • Format: epub
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • Udgivelsesdato: 30-06-2022
  • Udgiver: Saxo Publish
  • Filtype: epub
  • Filversion: 2.0
  • Filformat: Reflowable
  • Filstørrelse: 3072 KB
  • Kopibeskyttelse: Ingen
  • ISBN/VNR: 9788740429404
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Varen har været en del af disse kategorier

VARENS BESKRIVELSE

Hvad sker der, når virksomhedens kunder og brugere i fremtiden ikke længere orker at søge, browse og navigere sig frem til den viden, de søger? Chatbots og conversational interfaces indvarsler ny adfærd hos brugeren og nye forventninger til digitalt indhold. Her er det ikke brugeren, der skal forstå at benytte det interface, virksomheden stiller til rådighed, men interfacet, der gør sig umage for at forstå, hvad brugeren vil, og for at tilbyde et specifikt og personligt svar. Balladen om bots er en guide til chatbots i forretningen. Bogen er et kortfattet overblik over, hvad virksomheder og organisationer bør vide og overveje, før de udvikler en chatbot. Få eksempler på, hvad andre gør, data om hvad der virker, værktøjer til arbejdet med conversational interfaces, og tips til hvilke kompetencer der er brug for, når chatbots skal tage samtaler med vores kunder. Chatbotrådgiver og content strategist Ditte Wolff-Jacobsen gennemgår, hvorfor chatbots er på dagsordenen lige nu, og hvilket økosystem den nye chatbot bør indgå i.