• Udgiver: Godtfolk & Co.
  • Illustrator: Cecilie Simonsen
  • Sideantal: 160 Sider
  • Filversion: 3.0
  • Filstørrelse: 4034 KB
129,- kr

Bodyfulness er nærværstræning på en ny måde - mere kropslig og mere livfuld. Med denne praktiske bog udfolder Karina Helsted Moe principperne i et helt nyt system. En livsvej, der hjælper dig til at komme væk fra tankemylderet og ned i kroppen.

Karina Helsted Moe (f. 1974) er uddannet fysioterapeut, psykoterapeut MPF og yogalærer (RYT 500). Hun har en international uddannelse som åndedrætsterapeut (Transformational Breath®). Karina Helsted Moe har siden 2001 afholdt kurser, retreats og klientforløb, hvor hun langsomt har udviklet den metode, som hun her i bogen udfolder under navnet bodyfulness. Læs mere: www.bodyfulness.dk

"Vi er rigtig mange, der har brug for at komme fra tankerne og ned i kroppen. Med bodyfulness har jeg fundet en vej, der i den grad virker. Jeg er selv blevet undervist af Karina gennem mange år, hvilket har haft stor betydning både for mit arbejde som psykolog og mit liv i øvrigt. Karinas praktiske visdom kan tydeligt mærkes i denne bog, som man bare ønsker skal fortsætte og fortsætte." - Nina Jensen, psykolog, specialist og supervisor i arbejds- og organisationspsykologi

Anmeldelse i Tidsskrift for Psykoterapi, 2021, nr. 1: ”(...) Psykoterapeut MPF Karina Helsted Moe har skrevet en vigtig bog med stor kærlighed til kroppen. Med bogen udfoldes begrebet bodyfulness (...) Karina Helsted Moe har formået at indramme den viden og erfaring, hun har med det kropslige og terapeutiske arbejde, så den kan anvendes af både professionelle og lægmænd, og læseren bliver taget ved hånden med et sikkert greb. Bogen er teoretisk velunderbygget og praksisorienteret, så den viden vi introduceres til har en direkte forbindelse til de praktiske øvelser, der beskrives undervejs i bogen. Og de fortællinger, som forfatteren generøst deler fra sit eget og sine klienters liv, åbner de indre kamre, så vi kan genkende os selv og blive taget med.”

Bogen er udkommet på Myrens forlag.