Branding: Teori, modeller, analyse Forstør

Branding: Teori, modeller, analyse (e-bog, epub, drm)

Af: Heidi Hansen

Forlag: Samfundslitteratur
Format: epub, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 403
Dato for udgivelse: 2012-08-13
ISBN-13: 9788759316979
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 6291 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 604
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable
En introduktion til branding og de mest centrale emner som bl.a. storytelling, co-branding, celebrity branding, place branding, brand personlighed, employer branding og online branding.

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

Formater / udgaver

Hæftet
389,75 kr
Paperback
381,05 kr
epub, drm
369,90 kr

369,90 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere. Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om: - brandarkitektur - corporate branding - storytelling - storytelling som ledelsesværktøj - co-branding - celebrity branding - brandpersonlighed - oplevelsesbaseret branding - place branding - online branding - employer branding - brand equity - brandets byggeklodser. Denne grundbog er skrevet til studerende på videregående uddannelser, især til bachelorniveau. Den er samtidig både læseværdig og relevant for mange praktikere, der arbejder med kommunikation, marketing, salg og branding.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Branding: Teori, modeller, analyse

Branding: Teori, modeller, analyse

En introduktion til branding og de mest centrale emner som bl.a. storytelling, co-branding, celebrity branding, place branding, brand personlighed, employer branding og online branding.