Den lille bog om online marketing: det skal ikke være svært at få mest muligt ud af sit marketingsbudget Forstør

Den lille bog om online marketing: det skal ikke være svært at få mest muligt ud af sit marketingsbudget (e-bog, epub)

Af: David Hinsch Schønnemann

Forlag: BoD
Format: epub
Sprog: Dansk
Sideantal: 54
Dato for udgivelse: 2017-02-22
Udgiver: Books on Demand
ISBN-13: 9788771888249
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 1756 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable

Inden for 10 minutter på e-mail

108,90 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Er du allerede marketings-professionel er dette ikke bogen til dig. Jeg skriver denne letlæselige bog til dig der er ny; Ny iværksætter, Ny i marketing eller Ny online. Det er ikke nogen tyk bog, og den er mest lavet til, at du kan få nogle af de mest anvendte begreber ind under huden. Når først du kender basis-begreberne kan du meget lettere stille de relevante spørgsmål og selv arbejde videre. Vi gennemgår alle de væsentlige grene, og vi ser på den almindelige brug af værktøjerne. Der bliver ikke brugt linjer på ligegyldige "buzz-words", men alt vil blive beskrevet så godt (men dog så let) som det er nødvendigt. Du behøver altså ikke kende til CPC, CPA, SEO, AdWords og alt muligt andet på forhånd.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Den lille bog om online marketing: det skal ikke være svært at få mest muligt ud af sit marketingsbudget

Den lille bog om online marketing: det skal ikke være svært at få mest muligt ud af sit marketingsbudget