Det ved vi om - Anerkendelse, ros og klare regler i klasseværelset Forstør

Det ved vi om - Anerkendelse, ros og klare regler i klasseværelset (e-bog, epub, drm)

Af: Arne Tveit

Forlag: Dafolo A/S
Format: epub, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 48
Dato for udgivelse: 2010-04-20
Redaktion: Ole Hansen, Thomas Nordahl
ISBN-13: 9788771600322
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 551 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 72
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable
Forfatteren tilbageviser i denne publikation - med klar og tydelig reference til forskningslitteraturen - at lærere og andre voksne kan rose børn for meget, men han understreger, hvor vigtigt det er, at ros gives på en god, målrettet og...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

195,80 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Ros, opmuntring og positive tilbagemeldinger er noget, alle har behov for. Det styrker vores opfattelse og forståelse af os selv, og det fremmer vores motivation og arbejdsindsats. Forfatteren tilbageviser i denne publikation - med klar og tydelig reference til forskningslitteraturen - at lærere og andre voksne kan rose børn for meget, men han understreger, hvor vigtigt det er, at ros gives på en god, målrettet og virkningsfuld måde. I publikationen beskrives også, hvordan regler er nødvendige for et godt læringsmiljø. Regler og håndhævelse af disse skaber tryghed og gode rammer for både faglig og social læring. Når lærere viser synlighed med klare positive tilbagemeldinger og tydelige forventninger til eleverne, bidrager de til en forebyggende indsats, så alle elever trives, lærer og mestrer skolehverdagens mange udfordringer bedre.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Det ved vi om - Anerkendelse, ros og klare regler i klasseværelset

Det ved vi om - Anerkendelse, ros og klare regler i klasseværelset

Forfatteren tilbageviser i denne publikation - med klar og tydelig reference til forskningslitteraturen - at lærere og andre voksne kan rose børn for meget, men han understreger, hvor vigtigt det er, at ros gives på en god, målrettet og...