Det ved vi om - Spørgsmål og interaktion i klasserummet Forstør

Det ved vi om - Spørgsmål og interaktion i klasserummet (e-bog, epub, drm)

Af: Emilia Andersson-Bakken

Forlag: Dafolo A/S
Format: epub, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 61
Dato for udgivelse: 2017-03-10
ISBN-13: 9788771606973
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 194 KB
Filversion: 3.0
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 91
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable
Denne bog handler om, hvad vi fra forskningen ved om læreres spørgsmål i klasserummet, og hvordan man som lærer kan træne og reflektere over dette i sin egen praksis. Hvordan kan man bedst muligt knytte sine spørgsmål til elevernes læring?...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

195,80 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Vi stiller spørgsmål hver dag. Ofte gør vi det, fordi der er noget, vi faktisk er i tvivl om - for eksempel hvad klokken er. I skolen stilles der også mange spørgsmål, men oftest er spørgsmålene her ikke autentiske. Det er spørgsmål, der har et bestemt svar, og læreren ved som regel, hvad det rigtige svar er, før spørgsmålet stilles. Denne bog handler om, hvad vi fra forskningen ved om læreres spørgsmål i klasserummet, og hvordan man som lærer kan træne og reflektere over dette i sin egen praksis. Hvordan kan man bedst muligt knytte sine spørgsmål til elevernes læring? Bogen behandler både forskellige spørgeformer og spørgsmåls funktioner i en klasse, og den ser på, hvordan man kan bruge spørgsmål til forskellige formål. Til sidst i bogen er der nogle tips til at få flere elever engageret i klassesamtalerne.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Det ved vi om - Spørgsmål og interaktion i klasserummet

Det ved vi om - Spørgsmål og interaktion i klasserummet

Denne bog handler om, hvad vi fra forskningen ved om læreres spørgsmål i klasserummet, og hvordan man som lærer kan træne og reflektere over dette i sin egen praksis. Hvordan kan man bedst muligt knytte sine spørgsmål til elevernes læring?...