Digital Media Management: en helhedsorienteret medtode Forstør

Digital Media Management: en helhedsorienteret medtode (e-bog, pdf, drm)

Af: Louise Harder Fischer

Forlag: Nyt Teknisk Forlag
Format: pdf, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 220
Dato for udgivelse: 2010-11-09
Udgivelse: 3. udgave
Medforfattere: Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan
ISBN-13: 9788757132359
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 10621 KB
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 330
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf

Inden for 10 minutter på e-mail

268,75 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Digital Media Management forener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø. Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode HOME, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som de mere traditionelle linære modeller. Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgave har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Digital Media Management: en helhedsorienteret medtode

Digital Media Management: en helhedsorienteret medtode