Dit omdømme på sociale medier: sådan kommunikerer du godt med din målgruppe Forstør

Dit omdømme på sociale medier: sådan kommunikerer du godt med din målgruppe (e-bog, epub)

Af: Trine Nebel

Forlag: Bogforlaget Frydenlund A/S
Format: epub
Sprog: Dansk
Sideantal: 224
Dato for udgivelse: 2014-10-13
Udgivelse: 2. e-bogsudgave
ISBN-13: 9788771185140
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 530 KB
Filversion: 3.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable

Inden for 10 minutter på e-mail

Formater / udgaver

Hæftet
216,65 kr
epub
101,75 kr

101,75 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogen er en håndsrækning til alle, der vil kommunikere professionelt på de sociale medier. Det kan gøre mere skade end gavn, når virksomheder, politikere og organisationer forsøger at skabe opmærk­somhed om sig selv og deres brand på sociale medier som Facebook og Twitter. Det skyldes, at de ikke er helt klar over, hvordan det gøres bedst. Devisen er derimod ofte, at man bare skal prøve sig frem, så går det nok ... Kommunikationsrådgiver Trine Nebel mener, at alt for mange undervurderer arbejdet på de sociale medier og tror, at det kan studentermedhjælpen da bare klare. Det kan give enorm effekt for ens virksomhed eller organisation at være på de sociale medier, men det skal gøres med omtanke, og der skal lægges en strategi for, hvad man gerne vil på de sociale medie, understreger hun og pointerer: »Kunsten er altid at huske, at ens kunder og medlemmer er ligeglade med, hvad der sker i organisationen. De vil vide, hvilken betydning, det har for dem«. Dit omdømme på de sociale medier er en hjælp til alle, der vil godt i gang eller forbedre deres indsats – og omdømme – på området. Trine Nebel mener, at den praksisorienterede bog er den billigste vejledning og konsulentbistand, en virksomhed kan købe for penge. Med bogen som hjælp minimeres spildtid, blindgyder, vildspor og bommerter, samtidig med at afsenderens omdømme varetages bedst muligt. Den er skrevet til alle med interesse for kommunikation, men især til små virksomheder og organisationer, freelancere, konsulenter og des lige.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Dit omdømme på sociale medier: sådan kommunikerer du godt med din målgruppe

Dit omdømme på sociale medier: sådan kommunikerer du godt med din målgruppe