Employer branding Forstør

Employer branding (e-bog, epub)

Af: Birgitte Seldorf

Forlag: Lindhardt og Ringhof
Format: epub
Sprog: Dansk
Serietitel: KTV
Sideantal: 123
Dato for udgivelse: 2011-04-01
Udgiver: L&R Business
ISBN-13: 9788711401163
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 406 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable

Inden for 10 minutter på e-mail

88,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Manglen på arbejdskraft og stigende krav fra medarbejderne kræver, at virksomhederne nytænker såvel deres rekrutteringsstrategi som arbejdet med at skabe en velfungerende arbejdsplads. Det drejer sig for virksomhederne om at tiltrække de medarbejdere, der både kan løfte virksomhedens forretningsstrategi og trives i virksomhedens kultur. Det gælder for såvel store som for mindre virksomheder.
Den proces handler Employer branding om. Bogen diskuterer employer branding som disciplin og giver en vejledning for udarbejdelse af en employer branding-strategi. Det handler om at identificere og kommunikere det positive, virksomheden allerede ‘ejer’. Det er fx klart, at man som en lille, ny virksomhed ikke kan tilbyde det samme som en stor, veletableret koncern. Men man kan garanteret tilbyde noget andet, som den store koncern omvendt aldrig har mulighed for. Og det gælder jo netop om at tiltrække og fastholde de medarbejdere, der ser den positive udfordring i dette.
Eksempler og cases i bogen er baseret på interview med CEO’s, HR- og marketingdirektører samt ansvarlige projektledere for employer branding fra virksomheder som fx Danica Pension, Dong Energy, Novo Nordisk, CSC, Microsoft Danmark, Grundfos og DIEU m.fl.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Employer branding

Employer branding