Faktashare: Sociale platforme som katalysatorer for medarbejderdrevet innovation Forstør

Faktashare: Sociale platforme som katalysatorer for medarbejderdrevet innovation (e-bog, pdf)

Af: Jens Romundstad

Forlag: Dansk Psykologisk Forlag A/S
Format: pdf
Sprog: Dansk
Serietitel: Erhvervspsykologi
Dato for udgivelse: 2013-06-28
Nr. i serien: Nr. 2, 2013
ISBN-13: 9788771850093
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 4385 KB
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf
I denne artikel vil jeg fortælle historien om Faktashare og om de strukturelle omstændigheder, som ansporede Fakta til at begynde at basere sin vidensdeling på brug af sociale teknologier.

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

49,50 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hos Fakta er medarbejderdrevet innovation ikke blot endnu en af de der postmoderne vendinger, som man som leder skal kunne nævne i ny og næ og nikke med på. Hos Fakta er medarbejderdrevet innovation blevet en strategi til at skabe organisk vækst ude i den enkelte butik, men også en strategi, som har vist sig at have visse udfordringer. Her har den virtuelle ledelse gennem sociale medier vist sig at være en reel mulighed, ikke kun for at nå ud til den enkelte medarbejder ude på gulvet, men også for at få denne medarbejder til at vidensdele med andre, tilsvarende medarbejdere på tværs af Faktakædens over 400 butikker.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Faktashare: Sociale platforme som katalysatorer for medarbejderdrevet innovation

Faktashare: Sociale platforme som katalysatorer for medarbejderdrevet innovation

I denne artikel vil jeg fortælle historien om Faktashare og om de strukturelle omstændigheder, som ansporede Fakta til at begynde at basere sin vidensdeling på brug af sociale teknologier.