Feedback i matematik Forstør

Feedback i matematik (e-bog, epub, drm)

Af: Helle Alrø

Forlag: Dafolo A/S
Format: epub, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 119
Dato for udgivelse: 2017-06-21
Redaktion: Rasmus Greve Henriksen
Medforfattere: Helle Alrø, Rasmus Greve Henriksen, Marit Johnsen-Høines, Anette Skipper-Jørgensen, Per Nygaard Thomsen, Trine Lundgaard Poulsen, Lars Reidar Vinding Salomonsen, Mikael Skånstrøm, Bent Sortkær, Winnie Østergaard
ISBN-13: 9788771607017
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 2747 KB
Filversion: 3.0
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 178
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable
I bogen diskuteres feedback blandt andet ud fra følgende spørgsmål: Hvornår skal det gøres - tæt på eller længere fra? Skal der gives ros og karakterer sammen med feedback? Forskningen kan give os nogle svar, og flere af forfatterne...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

250,80 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Feedback har længe været på dagsordenen i undervisningsverdenen, og i denne bog rettes fokus direkte mod et af skolens største fag: matematik. Elevernes opfattelse af matematikfaget og deres egne potentialer i faget kan netop nuanceres og udvikles gennem succesfuld anvendelse af feedback. Målorienteret undervisning og læringssamtaler mellem elever og lærere kalder på forskellige former for feedback, og en moderne fagundervisning må planlægges med øje for, hvordan eleverne kan modtage og give feedback til hinanden og til læreren. Fokus er på de områder, hvor samtale og dialog er i spil i forvejen, og bogen lægger dermed også op til øget brug af samtale og dialog i et matematikfag, som per tradition har et udpræget 'opgaveregningsfokus'. I bogen diskuteres feedback blandt andet ud fra følgende spørgsmål: Hvornår skal det gøres - tæt på eller længere fra? Skal der gives ros og karakterer sammen med feedback? Forskningen kan give os nogle svar, og flere af forfatterne illustrerer med klasserumsdialoger, hvordan eleverne kan opleve øget motivation og lyst til at deltage i undervisningen gennem undersøgende dialoger.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Feedback i matematik

Feedback i matematik

I bogen diskuteres feedback blandt andet ud fra følgende spørgsmål: Hvornår skal det gøres - tæt på eller længere fra? Skal der gives ros og karakterer sammen med feedback? Forskningen kan give os nogle svar, og flere af forfatterne...

Måske kunne nedenstående have interesse

Lommeregnere
Lommeregnere

Mangler du en lommeregner? Vi har Texas TI-30XB og TI-30XS til en god pris.