Gå dig i form: Guide til flere skridt, den gode gåtur og gang som motion, fitness walking (Ebog, Pdf, Dansk)

Af: Marina Aagaard


  • Forlag: Aagaard
  • Format: pdf
  • Type: Ebog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788792693174
  • Udgave: 1. ebogsudgave
  • Udgivelsesdato: 08-08-2020
  • Illustrator: Marina Aagaard
  • Sideantal: 296 Sider
  • Filtype: pdf
  • Filstørrelse: 37063 KB
  • Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Kort beskrivelse
Opslagsbog. Store typer. Rigt illustreret. Unikke tabeller om energiforbrug, mange konkrete træningstips til gang, styrketræning og outdoor fitness samt detaljerede programmer. Gang er den nemmeste, mest naturlige og miljøvenlige, lettest tilgængelige og billigste måde at bevæge sig på. Man kan gå når som helst og næsten hvor som helst. Man kan med lige stor fordel gå alene eller sammen med familien, kæresten, vennerne eller kollegerne. Man kan gå i byen eller naturen, i lokalområdet, i andre egne af landet eller på rejse i udlandet. Bogen er til enhver, der vil gå mere, samt trænere og motionsvejledere, der søger konkrete forslag og svar på spørgsmål som: Skal man gå 10.000 skridt? Kommer man i form af at gå? Kan man tabe sig bare ved at gå? Hvordan træner man op til lange gå- og vandreture? Fakta om gang, metoder, tests og energiforbrug, samt inspiration til gåture og 10 gå-programmer. Af Marina Aagaard, Master of Fitness and Exercise, underviser, foredragsholder og forfatter til 30 bøger om motion.
Formater / udgaver
174,00 kr
172,40 kr
PRIS
172,40 kr

Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

Beskrivelse

Opslagsbog. Store typer. Rigt illustreret. Unikke tabeller om energiforbrug, mange konkrete træningstips til gang, styrketræning og outdoor fitness samt detaljerede programmer. Gang er den nemmeste, mest naturlige og miljøvenlige, lettest tilgængelige og billigste måde at bevæge sig på. Man kan gå når som helst og næsten hvor som helst. Man kan med lige stor fordel gå alene eller sammen med familien, kæresten, vennerne eller kollegerne. Man kan gå i byen eller naturen, i lokalområdet, i andre egne af landet eller på rejse i udlandet. Bogen er til enhver, der vil gå mere, samt trænere og motionsvejledere, der søger konkrete forslag og svar på spørgsmål som: Skal man gå 10.000 skridt? Kommer man i form af at gå? Kan man tabe sig bare ved at gå? Hvordan træner man op til lange gå- og vandreture? Fakta om gang, metoder, tests og energiforbrug, samt inspiration til gåture og 10 gå-programmer. Af Marina Aagaard, Master of Fitness and Exercise, underviser, foredragsholder og forfatter til 30 bøger om motion. Indhold 1 OM GANG 9 Hvad er gang? 11 Hvorfor? 15 Hvordan? 23 Hvor meget? 31 Hvem? 43 Hvor? 44 Hvornår? 45 2 I GANG 51 Tøj og fodtøj 53 Skridttæller og skridt 59 3 GANG SOM MOTION 67 Energiforbrug - intensitet 68 Knoglemotion - impact 79 Kondition 85 Styrke 92 Motorik 95 Smidighed 99 4 PLANLÆG GÅTURE 105 Træningsplanlægning 107 Testning 119 Skader og genoptræning 129 5 GANG FORMER 135 Fitness walking 137 Stavgang 145 Power walking 151 Interval gang 157 Distance gang 164 Mindful gang 171 6 GÅ TUR 175 Gåture og vandreture 177 Outdoor fitness 187 7 GÅ PROGRAMMER 193 Gå 20-10 196 Gå 10-20-30 198 Gå 5-10-15 200 Gå challenge 202 Gå i gang 205 Gå mere 219 Gå hurtigere 233 Gå længere 247 Gå langt 261 Gå og løft 265 Efterord 279 Appendiks energiforbrug 281 Ordliste 286 Litteratur og referencer 289

Anmeldelser (0)