Heartcore Business: Om at gøre det godt ved at gøre godt Forstør

Heartcore Business: Om at gøre det godt ved at gøre godt (e-bog, epub)

Af: Daniel Baun

Forlag: Baun & co
Format: epub
Sprog: Dansk
Sideantal: 182
Dato for udgivelse: 2014-01-22
Udgivelse: 1
ISBN-13: 9788799663613
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 1870 KB
Filversion: 3.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable
Er det muligt at gøre det godt ved at gøre godt? Det spørgsmål er den røde tråd i Heartcore Business, bogen, der både gør op med hardcore business og viser en ny vej og viser hvordan forretning drives med et højere formål.

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

Formater / udgaver

Paperback
207,50 kr
epub
131,95 kr

131,95 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Er det muligt at gøre det godt ved at gøre godt? Det spørgsmål er den røde tråd i Heartcore Business, bogen, der både gør op med hardcore business og viser en ny vej. HEARTCORE BUSINESS handler om at skabe forretning med et højere formål. At finde ind til virksomhedens hjerte til den inderste drivkraft og hvad der egentligt er meningen med det hele.I HEARTCORE BUSINESS udfolder Daniel Baun ideen om, at enhver virksomhed kan vælge at gå en anden vej og tjene et højere formål. En vej, der sætter engagement, ansvarlighed, mening og lyst til at gøre noget for andre fri. Først dér giver forretning mening. HEARTCORE BUSINESS handler som mange andre businessbøger om, hvordan virksomheder kan skabe gode resultater. Men den sætter samtidig spørgsmålstegn ved, hvad gode resultater egentligt er. Det handler nemlig ikke kun om, hvordan man skaber økonomisk overskud, men også om, hvordan der skabes bedre resultater for mennesker, miljø og verden omkring. Med en lang række eksempler hentet fra alt lige fra konkrete cases, empiriske undersøgelser og inspirerende managementlitteratur til historiske og filosofiske værker udstyrer forfatteren sin læser med en engagerende og opmuntrende opfordring til at sætte formål før profit. I HEARTCORE BUSINESS er kernen altså ikke profit, men et højere formål. Og i sidste ende skaber det overbevisende forretningsmæssige resultater. Derfor er det ikke blødsødent at droppe hardcore business for at blive heartcore. Det er et udtryk for stor ansvarlighed, sund fornuft, og så er det dybt meningsfuldt. For det er muligt at gøre det godt ved at gøre godt.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Heartcore Business: Om at gøre det godt ved at gøre godt

Heartcore Business: Om at gøre det godt ved at gøre godt

Er det muligt at gøre det godt ved at gøre godt? Det spørgsmål er den røde tråd i Heartcore Business, bogen, der både gør op med hardcore business og viser en ny vej og viser hvordan forretning drives med et højere formål.