Inkasso Forstør

Inkasso (e-bog, pdf, drm)

Af: Brian Nygaard Oswald

Forlag: DJØF/Nyt Juridisk Forlag
Format: pdf, drm
Sprog: Dansk
Serietitel: Ret & Rimeligt
Sideantal: 144
Dato for udgivelse: 2009-10-06
Udgivelse: 1
ISBN-13: 9788776734138
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 2023 KB
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 216
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf
Mange privatpersoner oplever, at de ikke kan betale deres gæld, og at de hurtigt ender i en ond cirkel med brudte løfter, gebyrer, omkostninger og dermed en forhøjelse af gælden. Tilsvarende oplever mange virksomheder, at en eller flere kunder...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

Formater / udgaver

Hardback
153,45 kr
pdf, drm
121,20 kr

121,20 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Mange privatpersoner oplever, at de ikke kan betale deres gæld, og at de hurtigt ender i en ond cirkel med brudte løfter, gebyrer, omkostninger og dermed en forhøjelse af gælden. Tilsvarende oplever mange virksomheder, at en eller flere kunder ikke betaler deres gæld. I Inkasso kan begge sider - både de, der har penge til gode, og de, der skylder penge - hente gode råd om, hvad man skal gøre, for at gælden ikke løber løbsk, men bliver betalt. Inkasso er således delt op i to hoveddele, hvor man bl.a. kan få svar på følgende spørgsmål: Hvordan forebygger man som virksomhed tab? Skal man benytte sig af en advokat, et inkassobureau eller noget helt tredje? Og hvordan kan man som skyldner minimere omkostningerne og sørge for, at man ikke havner i et skyldnerregister? + Både for privatpersoner og virksomheder + Gode råd om forebyggelse af tab + Alt om rykker- og inkassoprocedurer + Få styr på gælden og undgå skyldnerregistre

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Inkasso

Inkasso

Mange privatpersoner oplever, at de ikke kan betale deres gæld, og at de hurtigt ender i en ond cirkel med brudte løfter, gebyrer, omkostninger og dermed en forhøjelse af gælden. Tilsvarende oplever mange virksomheder, at en eller flere kunder...