Kognition, pædagogik og læring: Turboforløb og intensiv læring for børn og unge Forstør

Kognition, pædagogik og læring: Turboforløb og intensiv læring for børn og unge (e-bog, pdf)

Af: Frans Ørsted

Forlag: Dansk Psykologisk Forlag A/S
Format: pdf
Sprog: Dansk
Serietitel: Artikel fra Kognition & Pædagogik
Dato for udgivelse: 2016-09-16
Nr. i serien: Nr. 101
Medforfattere: Frans Ørsted, Lise Mølgaard, Tine Waast
ISBN-13: 9788771851892
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 326 KB
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf
I denne artikel beskriver vi baggrunden for de mange nye, såkaldte turboforløb, hvor man ved intensive læringsforløb i afgrænsede perioder og miljøer forsøger at sætte tryk på udvalgte børn og unges læring og udvikling. Vi ser også på...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

38,50 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

I denne artikel beskriver vi baggrunden for de mange nye, såkaldte turboforløb, hvor man ved intensive læringsforløb i afgrænsede perioder og miljøer forsøger at sætte tryk på udvalgte børn og unges læring og udvikling. Vi ser også på nogle af de teoretiske afsæt, fx Dwecks mindset og Wahlgrens transfer, som det er relevant at inddrage. Undervejs omtales to konkrete turboforløb, nemlig Camp BU og Drengeakademiet, som forfatterne arbejder med at forske i/evaluere. Turboforløbene er konkrete aktuelle eksempler på, hvordan man i dag forbinder kognition og pædagogik.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Kognition, pædagogik og læring: Turboforløb og intensiv læring for børn og unge

Kognition, pædagogik og læring: Turboforløb og intensiv læring for børn og unge

I denne artikel beskriver vi baggrunden for de mange nye, såkaldte turboforløb, hvor man ved intensive læringsforløb i afgrænsede perioder og miljøer forsøger at sætte tryk på udvalgte børn og unges læring og udvikling. Vi ser også på...