Kundeorientering: 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler Forstør

Kundeorientering: 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler (e-bog, pdf)

Af: Klaus Lund

Forlag: Libris
Format: pdf
Sprog: Dansk
Sideantal: 199
Dato for udgivelse: 2017-01-23
Udgiver: PubliShare
ISBN-13: 9788771920246
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 1280 KB
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf
KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

Formater / udgaver

Paperback
193,00 kr
pdf
199,40 kr

199,40 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer Experience Management, Net Promoter Score, Service Design, Zero Moment of Truth og mange andre af tidens aktuelle begreber og værktøjer. Med sit brede faglige indhold giver KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler viden og hjælp til virksomhedslederens indsats mod en mere kundeorienteret virksomhed. Det gavner både kunderne og virksomheden. Bogens 24 inspirationsartikler er inddelt i 5 dele: Del 1: Det ”nye” i Customer Experience Management Del 2: Kundeorienteringstrends Del 3: Kundefokuseret ledelse – det rette mindset Del 4: Net Promoter Score, business casen og ambitionsniveauet for kundetilfredshed Del 5: Implementering af en kundeorienteret kultur. Bogen er skrevet af adm. direktør Klaus Lund, Klaus Lund & Partnere, som har mere end 25 års erfaring med arbejdet i at skabe mere kundeorienterede virksomheder. Klaus Lund har tidligere udgivet otte managementbøger inden for kundeorientering bl.a. ”Introduktion til Service Management”, ”Total Quality Management”, ”CRM – Implementering af kundeorienteret ledelse” og ”Business Excellence”.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Kundeorientering: 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler

Kundeorientering: 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler

KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer...