Læsning der lykkes: Inklusion af elever med opmærksomhedsforstyrrelser i læse- og skriveundervisningen Forstør

Læsning der lykkes: Inklusion af elever med opmærksomhedsforstyrrelser i læse- og skriveundervisningen (e-bog, epub, drm)

Af: Laura Emtoft

Forlag: Dafolo A/S
Format: epub, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 144
Dato for udgivelse: 2012-09-04
Medforfattere: Laura Emtoft, Sofia Esmann
ISBN-13: 9788771602395
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 3893 KB
Filversion: 3.0
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 216
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable
I bogen er der konkrete eksempler på, hvordan læreren kan hjælpe eleverne med at læse og skrive, hvilke opgaver eleverne kan få, og hvordan de konkret er udformet. Bogen bygger på relevant empiri og forskning, men med den praktiske...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

253,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Læsning der lykkes – inklusion af elever med opmærksomhedsforstyrrelser i læse og skriveundervisningen har sit fokus rettet mod læse- og skriveundervisning af de elever, der har særlige vanskeligheder. Udgangspunktet er, at de er en del af en differentieret undervisning i den almindelige klasse. Gruppen af elever med opmærksomhedsforstyrrelser skal være aktive deltagere i undervisningen i klassen og dermed inkluderes i læringsfællesskabet. Nøgleordet i den forbindelse er struktur – men struktur på en særlig måde. I bogen er der konkrete eksempler på, hvordan læreren kan hjælpe eleverne med at læse og skrive, hvilke opgaver eleverne kan få, og hvordan de konkret er udformet. Bogen bygger på relevant empiri og forskning, men med den praktiske planlægning og gennemførelse af læse- og skriveundervisningen for øje.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Læsning der lykkes: Inklusion af elever med opmærksomhedsforstyrrelser i læse- og skriveundervisningen

Læsning der lykkes: Inklusion af elever med opmærksomhedsforstyrrelser i læse- og skriveundervisningen

I bogen er der konkrete eksempler på, hvordan læreren kan hjælpe eleverne med at læse og skrive, hvilke opgaver eleverne kan få, og hvordan de konkret er udformet. Bogen bygger på relevant empiri og forskning, men med den praktiske...