Markedsanalyse i teori og praksis (E-bog, Epub, Dansk)

Af: Kenneth Hansen

Forlag: Hans Reitzels Forlag
Format: epub
Sprog: Dansk
Sideantal: 274
Dato for udgivelse: 2011-03-11
Udgivelse: Edition 1
Medforfattere: Kenneth Hansen, Poul K. Faarup
ISBN-13: 9788776757083
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 8031 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable
Formater / udgaver
347,10 kr
440,00 kr
PRIS
440,00 kr

Levering : Straks (leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter.
Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges. Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære.
Opbygningen er i hovedtræk som følger:
* Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl.a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces
* Statistiske test i markedsanalysen
* Den kvantitaative markedsanalyse
* Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser
* Rapportering og økonomi

Anmeldelser (0)