Når samarbejdet sættes i læringens tjeneste: En praksisarkitektonisk analyse af lærersamarbedet i folkeskolens teams Forstør

Når samarbejdet sættes i læringens tjeneste: En praksisarkitektonisk analyse af lærersamarbedet i folkeskolens teams (e-bog, pdf)

Af: Eva Schimmel Raakjær

Forlag: Dansk Psykologisk Forlag A/S
Format: pdf
Sprog: Dansk
Serietitel: Artikel fra Kognition & Pædagogik
Sideantal: 22
Dato for udgivelse: 2016-12-23
Nr. i serien: Nr. 102
Medforfattere: Eva Schimmel Raakjær, Signe Smedegaard Skov
ISBN-13: 9788771852103
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 749 KB
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf
Elevers læring er et centralt pejlemærke i udviklingen af den danske folkeskole. En række tiltag har de sidste år søgt at skabe gode betingelser for maksimeringen heraf. I denne artikel stiller vi skarpt på én af disse indsatser, nemlig...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

38,50 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Elevers læring er et centralt pejlemærke i udviklingen af den danske folkeskole. En række tiltag har de sidste år søgt at skabe gode betingelser for maksimeringen heraf. I denne artikel stiller vi skarpt på én af disse indsatser, nemlig udviklingen og professionaliseringen af lærerteamets samarbejde. Med afsæt i en praksisteoretisk analyse af lærersamarbejdet på en dansk folkeskole søger artiklen at identificere praksisarkitektoniske fænomener i skolen, som henholdsvis kan stille sig i vejen eller skabe de rette mulighedsbetingelser for virkeliggørelse af ambitionen om at sætte samarbejdet i læringens tjeneste.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Når samarbejdet sættes i læringens tjeneste: En praksisarkitektonisk analyse af lærersamarbedet i folkeskolens teams

Når samarbejdet sættes i læringens tjeneste: En praksisarkitektonisk analyse af lærersamarbedet i folkeskolens teams

Elevers læring er et centralt pejlemærke i udviklingen af den danske folkeskole. En række tiltag har de sidste år søgt at skabe gode betingelser for maksimeringen heraf. I denne artikel stiller vi skarpt på én af disse indsatser, nemlig...