404 - Siden blev ikke fundet

Der er 1 fejl

  1. Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

« Tilbage

Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet


Åh nej!
Denne side er ikke længere tilgængelig. Varen, som engang kunne købes her, er fjernet fra vores katalog. Informationen, som du ser her på siden, er en del af vores produktarkiv og er blot en hyldest til den vare, der engang var.


Men vent ...
Vi har heldigvis gemt lidt info, før produktet blev slettet. Du kan stadig finde links til fx forfatter, leverandør, kategorier og serier, samt andet som denne vare har været en del af. Vi håber, at det kan hjælpe dig med at finde en anden udgave af varen eller måske et alternativ.

Pædagoguddannelsen på tværs: Dannelse i en verden af foranderlighed (Ebog, epub, Dansk)

Forfatter(e): Bodil Høyer


Forlag: Bogforlaget Frydenlund

  • Type: Ebog
  • Format: epub
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • Udgivelsesdato: 03-06-2014
  • Udgiver: Bogforlaget Frydenlund
  • Sideantal: 599 Sider
  • Filtype: epub
  • Filversion: 3.0
  • Filformat: Reflowable
  • Filstørrelse: 6218 KB
  • Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
  • ISBN/VNR: 9788771184280
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

VARENS BESKRIVELSE

Bogen introducerer til pædagoguddannelsens fag og elementer. Fokus er på sammenhængene, og begrebet dannelse er i centrum – som et omdiskuteret vilkår for pædagogisk praksis i et senmoderne samfund. Bogen er en indføring i de faglige elementer, der indgår i at uddanne sig til pædagog – i et praksisfelt, hvor den studerende møder forskellige målgrupper: børn og unge, mennesker med sociale problemer og mennesker med nedsat funktionsevne. Pædagoguddannelsens fag introduceres, dvs. Pædagogik, Dansk, kultur og kommunikation, Individ, institution og samfund samt Linjefagene. Gennem brug af henvisninger mellem de enkelte kapitler viser bogen, hvordan fagene hver især hænger sammen. Det er bogens underliggende tese, at det at tage en pædagoguddannelse ikke kun handler om uddannelse, men også om dannelse. Bogens målgrupper er primært studerende ved pædagoguddannelsen og diplomuddannelserne samt øvrige med berøring med det pædagogiske felt. Studerende ved Danmarks Pædagogiske Universitetsskole kan også få glæde af bogen. Alle forfattere og redaktører er undervisere med erfaring fra landets pædagoguddannelser, forskere ved universiteterne og andre med særlig viden inden for det pædagogiske felt.