Relationsstrategi: Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer Forstør

Relationsstrategi: Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer (e-bog, pdf, drm)

Af: Lars Sandstrøm

Forlag: Samfundslitteratur
Format: pdf, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 209
Dato for udgivelse: 2012-11-01
ISBN-13: 9788759324233
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 3770 KB
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 313
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf
Præsenterer det nye relationsparadigme inden for virksomhedsstrategi, -udvikling og -ledelse.

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

Formater / udgaver

Hæftet
216,65 kr
pdf, drm
204,90 kr

204,90 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme. Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på - relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering. Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur. Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Relationsstrategi: Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer

Relationsstrategi: Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer

Præsenterer det nye relationsparadigme inden for virksomhedsstrategi, -udvikling og -ledelse.