Sådan leder du et webprojekt Forstør

Sådan leder du et webprojekt (e-bog, epub)

Af: Helle Baagø

Forlag: forlaget INDBLIK
Format: epub
Sprog: Dansk
Sideantal: 122
Dato for udgivelse: 2014-08-21
Udgivelse: 1. e-bogs-udgave
ISBN-13: 9788793068858
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 5789 KB
Filversion: 3.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: FixedFormat
"Sådan leder du et webprojekt" er til dig, der arbejder med kommunikation, journalistik eller marketing – og som en del af en travl hverdag skal lede opbygningen af en digital platform.

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

Formater / udgaver

Hæftet
216,25 kr
epub
199,50 kr

199,50 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Det koster tid, kræfter og penge at gennemføre et webprojekt. De færreste gør sig klart, hvor stort projektet egentlig er. "Sådan leder du et webprojekt" er til dig, der arbejder med kommunikation, journalistik eller marketing – og som en del af en travl hverdag skal lede opbygningen af en digital platform. Målet er, at du bevarer gejsten, holder budgettet, får udviklet fantastiske websites til glade brugere – og undgår stress, mens du gør det. Digital kommunikation er forretningskritisk. Hvis ikke resultatet af webprojektet opfylder målene, kan organisationen eller virksomheden tabe både penge, kunder, medarbejdere og medlemmer. Bogen hjælper webprojektlederen med, at: - få fastlagt en strategi for projektet - holde fokus på både forretningsmål og brugernes behov - opnå overblik over faserne i processen - opbygge en effektiv og kreativ projektorganisation - vælge en teknologisk platform (CMS) - udarbejde generelle kravspecifikationer - finde og samarbejde med en leverandør– og sidst, men ikke mindst - sørge for, at indholdet ikke bliver glemt!

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Sådan leder du et webprojekt

Sådan leder du et webprojekt

"Sådan leder du et webprojekt" er til dig, der arbejder med kommunikation, journalistik eller marketing – og som en del af en travl hverdag skal lede opbygningen af en digital platform.