Sociale netværksmedier Forstør

Sociale netværksmedier (e-bog, pdf, drm)

Af: Lisbeth Klastrup

Forlag: Samfundslitteratur
Format: pdf, drm
Sprog: Dansk
Serietitel: Kort og præcist om medier og kommunikation
Sideantal: 141
Dato for udgivelse: 2016-05-01
ISBN-13: 9788759326015
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 2950 KB
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 211
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf
Denne bog beskriver sociale netværkssites som mediefænomen og viser, hvordan tilstedeværelsen i disse sociale netværk påvirker vores identitet og sociale liv, både privat og professionelt.

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

Formater / udgaver

Paperback
120,05 kr
pdf, drm
114,15 kr

114,15 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Sociale netværksmedier som Facebook, Twitter, Instagram og LinkedIn indgår i stigende grad som en integreret del af vores hverdagsliv og kommunikation med andre. Via tjenester som disse kan man med udgangspunkt i sin egen personlige profil forbinde sig med gamle og nye venner for at diskutere og dele indhold i form af tekst, billeder og videoer. Denne bog beskriver sociale netværksmedier som mediefænomen og viser, hvordan tilstedeværelsen i disse sociale netværk påvirker vores identitet og sociale liv både privat og professionelt. Bogen ser blandt andet nærmere på følgende spørgsmål: Hvorfor bruger folk sociale medier? Hvordan kan vi forstå identitet og selvfremstilling i et netværksperspektiv? Hvilke former for grupper og fællesskaber finder vi på de sociale netværksmedier? Hvordan skal vi forstå og analysere adfærden og kulturen på disse bredt anvendte digitale platforme? Lisbeth Klastrup er ph.d., lektor ved IT-Universitetet i København og tilknyttet forskningsgruppen Kultur og Kommunikation. Hun har siden 1999 forsket i digital kultur og sociale medier online.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Sociale netværksmedier

Sociale netværksmedier

Denne bog beskriver sociale netværkssites som mediefænomen og viser, hvordan tilstedeværelsen i disse sociale netværk påvirker vores identitet og sociale liv, både privat og professionelt.