Sprogtilegnelse i et inkluderende perspektiv: Hos børn, unge og voksne med og uden sproglige vanskeligheder Forstør
Kategorier / sektioner:

Sprogtilegnelse i et inkluderende perspektiv: Hos børn, unge og voksne med og uden sproglige vanskeligheder (e-bog, epub, drm)

Af: Helle Iben Bylander

Forlag: Dafolo A/S
Format: epub, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 208
Dato for udgivelse: 2013-01-22
Medforfattere: Helle Iben Bylander, Trine Kjær Krogh
ISBN-13: 9788771602463
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 1305 KB
Filversion: 3.0
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 312
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable
Denne bog udgør et praksisnært, forskningsbaseret og interaktivt studiemateriale til praktikere og studerende. Den giver mulighed for, at læseren kan gøre sig praktiske erfaringer med sprogarbejde i en tryg ramme.

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

319,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Sproget udvikles i interaktion med relationskompetente voksne. Denne bog udgør et praksisnært, forskningsbaseret og interaktivt studiemateriale til praktikere og studerende. Den giver mulighed for, at læseren kan gøre sig praktiske erfaringer med sprogarbejde i en tryg ramme. I samarbejde med pædagoger er der til bogen produceret en række film, som – sammen med relevante klip fra YouTube og internetbaserede artikler – ligger på den tilhørende hjemmeside. Læseren afprøver således sin viden via bogens mange øvelser og refleksionsspørgsmål, der tager udgangspunkt i hjemmesidens materiale. På den måde gives der mulighed for at beskrive, vurdere og reflektere over sprogudvikling med udgangspunkt i autentiske børn og autentiske situationer. Udgangspunktet er et grundlæggende, inkluderende sprogsyn med fokus på interaktion og relation som drivkraft for sproglig udvikling og som udgangspunkt for forældreinddragelse. Med bogen i hånden bliver læseren i stand til at planlægge, udføre, dokumentere og evaluere pædagogiske processer, der fremmer mundtlig og skriftlig sprogtilegnelse hos børn, unge og voksne med særlige behov. Hjemmesiden findes på adressen: www.dafolo.dk/sprogtilegnelse.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Sprogtilegnelse i et inkluderende perspektiv: Hos børn, unge og voksne med og uden sproglige vanskeligheder

Sprogtilegnelse i et inkluderende perspektiv: Hos børn, unge og voksne med og uden sproglige vanskeligheder

Denne bog udgør et praksisnært, forskningsbaseret og interaktivt studiemateriale til praktikere og studerende. Den giver mulighed for, at læseren kan gøre sig praktiske erfaringer med sprogarbejde i en tryg ramme.