Tag ansvar for kunden: - og invester i din bundlinje Forstør

Tag ansvar for kunden: - og invester i din bundlinje (e-bog, epub)

Af: Tomas Lykke Nielsen

Forlag: Gyldendal
Format: epub
Sprog: Dansk
Dato for udgivelse: 2012-06-25
Udgivelse: Edition 1
Udgiver: Gyldendal
ISBN-13: 9788702126341
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 1856 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable

Inden for 10 minutter på e-mail

192,50 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

I gamle dage hed det: Kunden har altid ret. I dag siger topcheferne faktisk det samme, med lidt opdaterede ord: Bedre kundeoplevelser er vores førsteprioritet!“ Men ser det sådan ud i virkeligheden, i butikken og i netshoppen? – Får kunderne den service, de ønsker? Får de den service, som gør, at de besøger butikken igen og endda anbefaler den til deres familie og venner? Alt for sjældent, kan man læse i denne bog. Og de fleste kunder er nok enige.

Tag ansvar for kunden er en praktisk bog for dig, som ønsker at skabe ændringer til gavn for kunderne i din virksomhed. Bogen viser, at det kan skabe en dramatisk effekt på indtjening, kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed, hvis virksomheder gør meget mere for at skabe bedre kundeservice.

Bogen indeholder en række konkrete anbefalinger og illustrative eksempler, som kan forbedre virksomhedens kundeservice. Forfatteren har stået i spidsen for TDC’s rejse mod en bedre kundeoplevelse. Tomas Lykke Nielsen påstår ikke, at TDC har fuldført kunderejsen – men giver et nuanceret indblik i de udfordringer, TDC kæmper med.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Tag ansvar for kunden: - og invester i din bundlinje

Tag ansvar for kunden: - og invester i din bundlinje